Monday, March 26, 2007

Welkom...

Tja, waarom neemt iemand de moeite om een blog te beginnen? Bloggen is hot, het was een tijdje geleden zelfs een absolute hype, blijkbaar hebben we de behoefte om anderen lastig te vallen met van alles en nog wat. Ook ik dus.

Mijn naam is Jetze Mellema, ik werk in de ICT als systeembeheerder, netwerkbeheerder, consultant of als projectleider. Een afwisselende baan dus, dat is het voordeel van werken bij een klein bedrijf. De ICT is een branche waarin alles draait om kennis, vaardigheden en ervaring en nieuwe ervaringen doe ik iedere dag weer op, bij migraties, implementaties, supportklussen, etc. Een deel van deze dingen is niet echt relevant voor de buitenwereld maar een andere deel ook weer wel. Over dat laatste deel zal ik artikeltjes schrijven.

Daarnaast zal ik Nederlandstalige artikelen schrijven over actuele onderwerpen in de branche, bijvoorbeeld bewerkingen van artikelen op andere blogs of websites.

En wat niet? Persoonlijke dingen wil ik graag achterwege laten dus geen verhalen over onze kinderen of hoe leuk de laatste vakantie was. Sorry. :-)

Veel plezier en bedankt voor je interesse.

No comments: