Sunday, May 2, 2010

Verwacht je hier actueel nieuws?

Veruit de meeste lezers van mijn blog zijn toevallige passanten, zij zoeken informatie over een foutmelding of onderwerp en een zoekmachine brengt ze op deze pagina. Misschien ben jij wel zo’n toevallige passant. Af en toe spreek ik wel eens iemand die mijn pagina bij zijn Favorieten heeft staan, of RSS gebruikt om een melding van een nieuw bericht te krijgen.

Met de artikelen die ik schrijf richt ik me onbewust op de eerste groep. Wanneer er een nieuwe rollup pack uit is, of een bepaalde tool ge-update is dan meldt ik dat niet hier, maar gebruik ik bijvoorbeeld Twitter. Nu vraag ik me af of er regelmatige lezers zijn die via mijn site op de hoogte willen blijven van het actuele nieuws over Exchange en randzaken.

Als je dit interessant vindt, of juist niet, wil je dat aangeven in onderstaande poll?

online survey

Het antwoord ‘Nee’ is ook prima. Het belangrijkste voor mij is dat bezoekers iets vinden waar ze wat aan hebben, als ik iemand eenmalig helpen kan dan is dat voor mij al prima. Bedankt voor het invullen.

O ja, op Twitter heet ik JetzeMellema.

No comments: